Its a beautiful day

Helgen bjöd på förfest i vår nya lägenhet samt utgång
och lite andra trevligheter samt otrevligheter. Men sånt är livet!
Julia är min partyprinsessa. Vi styr upp! 

        
Älskade                 Underbara         Vänner för alltid!

Idag har vi varit hemma i Röbäck, jag har ridit och Daniel tog en promenad med Rocky till gropen där vi släppte honom lös så han fick springa av sig valpspringet man lätt får i benen som liten :) Han är så go den lilla björnen! Daniel är min prins. Han kom med en french hotdog till mig i stallet. Lovely! Nu chillar vi. Jag framför datorn och Daniel framför tv:n ;P Precis som det ska va. Halv åtta bär det av igen. Vattengympa med mami, och tanterna, haha!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0