Gott & blandat

Jag är en såndär människa som är extremt allergisk mot kill-affärer
som tex "jula" verktyg och sånt som killar älskar. I hate it.
Det bara kryper i hela kroppen så fort jag sätter min fot i en sån affär.

Igår fick jag allt ställa upp. Daniel fick ju hänga med mig till tjejaffärer bl a (gina tricot)
och han var hur duktig som helst så, det var bara att bita ihop och följa med.
Men så fick jag något av ett nervous breakdown och satte mig på huk i en av gångarna
bland skruvmejslar och annat och stoppade händerna i fickorna
på min svarta "kavaj" jacka och spretade med den ungefär som batmans mantel fladdrar i vinden
och gjorde konstiga ljud med munnen. Daniel höll på att dö när han såg mig. Av skratt alltså!

Jag började också gapskratta och väntade bara på att någon skulle ropa ut i högtalarna
"Kan någon sopa bort idioten i gång 3!?"

Jag säger bara det - Jag är inte gjord för att hänga i killaffärer!

Idag however, ska jag och Julia min underbara, gå på stan och leta kläder till the prom night.
Jag ska vara hennes date. Hennes klänning är i en lite mörkare sidengrön nyans,
så har du något tips på vart man kan hitta en sidenskjorta i lite mörkare grön färg, hör av dig!

Och så vill jag också passa på att säga tack till alla för fina sms och presenter mm
på min födelsdag. Tack! Jag uppskattar det verkligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0