Den man älskar

Den man älskar - hett filmtips.

Jag har en känsla av att vilja slå sönder något,
helst bubblan runtomkring mig själv...
Men det går inte,den vill inte gå sönder.
Jag är fast.

2 våningar med Jules på lördag, kanske?
Vi vet ju alla hur bra det slutade sist ;) och om inte,
finns bilder att beskåda på hennes blogg http://julesnilsson.blogg.se
Jag älskar den kvinnan mer än livet! Hon är mitt allt.

Annars då? Vädret är fint, solen skiner...till och från iaf
och snart kommer Daniel och plockar upp mig.
Vi ska ut och ragga pastasallad i solen.Mys.
Så bra gick det ju för mig med dieten.
Fusk och slarv. Nåja, det är ju inte godis iaf!

Och en sak till JAG HATAR FOLK SOM PETAR I NÄSAN OCH BITER PÅ NAGLARN!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

Det finns något värre än människor som petar i näsan och biter på naglarna. Och det är de som först petar i näsan och sedan biter på naglarna.

LITE BÄTTRE HYGIEN TJEJEN, LIKSOM

2008-04-22 @ 16:44:01
URL: http://annanicoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0