Ingen som du

Det finns ingen som du,
ingen i hela världen som kan få mig att må så bra som du får mig att må
Ingen i hela världen som förstår mig som du
och ingen i hela världen som älskar mig som du
Julia Nilsson, det finns ingen som du!

Jag pratar om kvinnan i mitt liv, min alla bästa vän.


Min värld rasade ihop, igen
Inget kändes värt längre. Allt bara... äh.
Jag vill inte, orkar inte, skiter i det.
Men du dömer mig ändå inte, jag får vara mig själv med dig
En glass på Mc Donald's, en cykeltur från stan till Mariehem,
bus med vovven som blivit stor, fula bilder att skratta åt,
fucking åmål och coca cola, yo momma.
Allt det som får mig att må bra, för att det händer tillsammans med dig!
Vi behöver inga ord, inga jobbiga samtal, vänner som du och jag
iakktar och förstår på en gång, inga ord behövs.
Men vi får varandra att må bra

Igår kväll cyklade jag hela vägen hem från Mariehem
till Teg, med ett leende på läpparna och med tanken i huvudet,
Julia Nilsson, det finns ingen som du!

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar dig!

2007-05-11 @ 19:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0