Borta bra men hemma bäst?

Jag bor för tillfället hos en kompis på teg
och jag trivs väldigt bra där. Han är underbar
och lägenheten är snygg! Livet leker.

Igår kom min mamma och hälsade på,
hon är för söt ändå :) Hon hade köpt blommor till mig!
Vi pratade en del och hon kikade runt i lägenheten
och så avslöjade jag min nypiercade navel.
Men hon tog det mycket bättre än väntat,
så det var en stor lättnad! Min mamma är bäst i världen.
-Mamma, jag älskar dig!

Just nu sitter jag hemma i Röbäck, alldeles ensam!
Typiskt att alla är borta när jag kommer hem och ska hälsa på.
Men men, sånt är livet! Ska ta och svida om till ridkläder och sen
bege mig ner mot stallet. Perfekt väder idag för en ridtur.
Och jag erkänner... Borta bra, men hemma bäst!
Att få öppna dörren och känna lukten av mammas nybakade
grahamsbullar, det är kanske det absolut bästa!

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0