Inspiration

Jag har en inspirations källa,
hon är vacker, ärlig, omtänksam, ödmjuk och så mycket mer...
Jag älskar henne över allt annat, hon är min förebild
Utan henne vet jag inte vad jag skulle ta mig till!
Julia Nilsson heter den här underbara varelsen,
hon som ger mig inspiration till liv.


I morgon är det julafton, gosh! dagarna flyger förbi
Skåne är grönt och kallt, men jag trivs.
Av någon anlednign är luften här, tusen gånger lättare att andas än hemma i Umeå



ett utdrag från låten "Round here" - Counting crows

Step out the front door like a ghost
Into the fog where no one notices
The contrast of white on white.


And in between the moon and you
Angels get a better view
Of the crumbling difference between wrong and right.


I walk in the air between the rain,
Through myself and back again.
Where? I don't know


Maria says she's dying.
Through the door, I hear her crying
Why? I don't know


Round here we always stand up straight
Round here something radiates


...Och jag älskar

Kommentarer
Postat av: jules

Hej Lina, jag älskar dig...!

2007-12-23 @ 20:55:36
URL: http://julianilsson.blogspot.com
Postat av: Kusinen :)

God jul :)

2007-12-24 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0