Hon som har minst pengar shoppar mest!

Center syd idag!

Äntligen hemma efter en heldag i shoppingcentret, får man väl säga.
Mitt huvud är på gränsen till att explodera men annars är det fint.
Hittade massa fint idag! Mycket bra grejer till älsklingen som snart fyller år! :)
Till mig själv blev det ny mobil eftersom min egen bestämde sig för att ge upp livslusten igår.
Sony Ericsson S500i, den där svarta som skiftar färg för dag och natt. Mums.
Dock blev jag som egentligen inte har några pengar att handla för 2000:- fattigare, hur gick det till?
Kom även över lite smink av bra kavlité på cubus av alla ställen.
Dom har också max factor och de andra märkena.
Min kusin kände en av de som jobbade där så hej personalrabatt till mig! ;)
Fick tag på en foundation, ett rouge, ett puder och en ögonskugga för ca 200kr
Det förtjänade jag, yes indeed.

Gjorde även ett riktigt kap på världens snyggaste kappa!
Helt sjukt. Jag gick runt och tittade i en affär som heter new yorker
och så får jag syn på den, den bara hänger där och bokstavligen ropar på mig.
Den är grå, den är snygg och hur skön som helst!
Jag gick iaf fram, kände lite på den, tittade. provade... och jag blev såld
Kollade prislappen 599:- satan... kollade prislappen på den jag nyss hade provat,
399:- men va?! kollar igen. Jo 399:-. Felmärkning
Men jag tar den och går till kassan och tjejen slår in den och tittar sedan upp och ler
och meddelar att jag får 100:- rabatt idag eftersom dom rear, jaha, vad menar du då? frågar jag
ja det blir 299:- då säger hon i kassan. Jag ler extremt stort tillbaka, betalar och skyndar mig därifrån.
Vilket flyt jag har ibland ^^ Tack New Yorker för er bristande uppmärksamhet på vart ni sätter prislapparna!

Sedan hade bästa mami köpt en tröja och ett linne till mig!? Tack underbara.
Den här dagen har varit den bästa på länge. Jag må vara fattig, men jag är lycklig!

som mamma sa när vi kom hem och jag slängde alla mina påsar på sängen

"Hur gick det här till? Hon som har minst pengar har shoppat mest!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0