Flyt

Jag har sånt sjukt flyt nuförtiden! Dock har allting sitt slut...men inte än!
Köpte ju ny mobil igår och fyndade en massa annat, men mobilen är dagens ämne.
Jag lyckades inte få alla inställningar att funka, tekniskt handikappad som jag är,
så jag gick in till byn och frågade någon i en tele service butik som jag hoppades kunna hjälpa
Efter ca en timme och ett misstag att ställa in min telefon till finska språket
så kom killen slutligen ut, knappade lite mer på datorn och berättade sedan att jag inte var registrerad.
Jag måste alltså registrera kortet. Aha.
Jag och brorsan går hem, jag ringer kundtjänst och får den hjälp jag behöver.
förövrigt så var tjejen jag pratade med så sjukt trevlig, sånt gillas!
istället för sura tanter som bara längtar efter pansionen.
Ja, mitt kort registerrades alltså och alla menyer började fungera som de skulle. Skönt.
När jag kollar saldot med ångest över att jag pratat länge och väl med henne och bara hade 40 kr
när jag ringde in så fick jag en väldigt trevlig överraskning. 200kr insatt för att jag registrerade mitt kort
och mitt samtal hade inte kostat ett öre, så vips, 240kr rik. Tack Telia!

Jag älskar när man bara har sånt flyt
och så fick jag 30 dagars supporter på apberget
bara för att jag är en sån nörd och redan uppfyllde alla förutom två
av deras krav på utmaningen, snabbt ordnat. Haha tack för det apan.

Nu ska jag ringa min Julia. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0