Christmas

Igår anlände familjen Lundström till ett grönt men rätt så kallt Skåne
Mormor hämtade upp oss på flygplatsen och sedan bar det av mot lilla sjöbo.
(förövrigt så måste jag bara tillägga att flygplansmat är det äckligaste som finns)
Att komma till mormor & morfars hus och gå in genom dörren,
det känns alltid lika bra! som hemma, fast på ett helt annat ställe.
Ni anar inte hur fint det är att ha tre hem! ja ni hörde rätt, tre stycken!
Underbart.

Jag gillar skåne, nej, jag ÄLSKAR skåne.
Mitt underbara skåne!

Men jag saknar er där hemma..
men mest Daniel, Anna och Skrållis...!
Vi ses nästa år älsklingar ;)

Nu ska jag bli sminkad av min kusin och sen ska vi ta lite photos
kanske kommer upp lite uppdateringar här senare, Im talking pictures alright!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lisa

EEeeeiiip. God Jul babe :D

2007-12-23 @ 12:52:20
URL: http://eatmeplz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0